Hatice4535 merhaba, aynı durumu ben de yaşadım. 16. Haftadaydım o zaman. Enfeksiyon ve bebeğin duruşu kaynaklı sağ böbreğimde büyüme oldu. Dayanılmayacak ağrılar çektim, acilde gittiğim doktor bana düşük olabileceğini, çalışamayacağımı yerimden bile kalkmamam gerektiğini söyledi. Çok korkuttu bizi o dönem çok üzülmüş ve endişelenmiştik. Ama kendi doktorum daha sakin karşıladı bu durumun sıklıkla hamilelerde görüldüğünü söyledi. Bir süre antibiyotik tedavisi oldum ve günde 3 lt su içtim eksiksiz. Ağrılarım da geçti, işime de devam ettim. Şuan 36. Haftadayım 🙂 iş konusunda da yeni izne çıktım ilk doktorun söylediği hiçbir şey olmadı.
Biraz uzun yazdım kusura bakma ama endişeni yaşamış biri olarak iyi anlıyorum. Ama hiç stres yapma bol su iç, kendini çok yormamaya çalış sağ tarafına yat ve takibi bırakma. Gelip geçecek 😊