Selamlar yarın yani cuma günü 23+6 haftalık oluyorum ve detaylıya gitmeyi düşünüyorum aslında depremden dolayı hiç hevesim de kalmadı ama artık gitmezsem daha gidemem heralde
Sorum şu
Detaylıya en geç kaçıncı haftada gidebilirim ? Eğer daha vaktim varsa şu durumda gitmeyi istemiyorum 😔