_tuuggcce_ Tabi alabilirsin ama ücretli 200 lira verip alıyoruz resmen çok pahalı, doktor dozu fazla yazdıysa sigorta ilaç erken bitince belli bir süreye kadar karşılamıyor. Normali günde 3müş ben 8 tane kullanıyorum ona göre hesaplayıp yeniden yazdırmak istediğinde sigortanın karşıladığı şekilde alamıyorsun yani