3 yaşındaki oglumu saat 9:15 gibi uyuttum yatağına yatırdım ve 10 dakika sonra bı anda kalktı ve kusmaya başladı 3-4 posta ard arda kustu ve çok fazla kustu ne yediyse çıkarttı çok korkuyorum yani kötü gözükmüyor şuan hali iyi gibi ama çok korktum yemek istiyo açım diyo kustugu için heralde yani şuan su yemek falan yedirmeli miyim yoksa yedirmemelimiyim kaç saat beklemeliyim yoksa yedirip icirmeden uyutayim mi uykusu da var ama çok korktum anksiyete ve panik atagim var hamileyim 7 aylık ve elim ayağım titriyor korkuyorum lütfen bilinçli anneler fikir verir misiniz😔🙏