Adanadayım. Deprem bölgesinde. Apartman da yaşıyoruz ve kötü etkilendik. Geceleri uyuyamıyorum korkudan.. sürekli lambaları kontrol ediyorum sallanıyor mu diye.. çok şükür halimize tabiki çok şanslıyız elbette. Kayınvalidemlerde kalıyoruz rahat ettirmeye çalışıyorlar da ben evimi özledim duzenimi özledim çok duygusalımm