alya00 ben riskli gebeliğim var diye ve şantiyede çalışıyorum diye işi bırakmak zorunda kaldım.Ama çıkış gösterdim çok cüzü miktarda işsizlik alıyorum. Doğumdan önce ki 90 gün parasını kendim sgk ya yatırsam olur mu piriim öder gbi yani yoksa illa bir şirket üzerinden mi yatırılması lazım bilgisi olan var mı ? Eşim tek çalışıyor eğer bu parayı alabilirsem çok iyi olucak 😔