Xbsnndndks 33+5 günlüğüm hanımlar doktorum beyaz kan değerlerin yüksek suan sınırda dedi daha önce başına böyle bisey gelen oldu mu bebeğe zarari var mı bu konuda bana yardımcı olur musun……