Kızlar doğum sancısı nasıl bişeydir nasıl anlarım ? Daha 36+5deyiz ama karnım çok ağrıyor dayanamıyorum bazen yürüyorum azalıyor ağrısı. Sırtımda pek bi ağrım yok ama karnımın altına da bıçak saplanması gibi oluyor bazen anlık acı veriyor sancı mıdır erken gibi daha ama bilmiyorum😪