Herkese hayırlı akşamlar, böyle günlerde soru sormak ne kadar doğru bilmiyorum ama sancım geçmeyince akıl almak istedim çok özür dilerim. 32 haftalık hamileyim. Sabahtan beri karnımın sağ tarafında sancı var gaz sancısı sandım ama tuvalete çıkmama rağmen ve gaz çıkarmama rağmen geçmiyor. Sırtımın geneline yayılan büyük bir ağrı da başladı. Ama karnımın sol tarafında hiç ağrı yok. Sizce bu nedir?