Hayal02 bu durumu bende yaşadım, o lekelenme kanamaya da dönebiliyor. Bende olunca gittim özele de devlete de, ikisi de aynı şeyi söyledi. 2 seçenek var, ya yerleşme kanaması yada düşük olacak dedi. Bana ne prog verdiler nede iğne. Ama özeldeki kürtaj olacaksın diye düşünüyorum dedi. Nitekim 1 ay sürdü kanamalar az az ve artarak düşük oldu. Kürtaj olmama gerek kalmadı kendiliğinden düştü kürtaja gerek kalmadı şükür. Şuan 8 aylık yeniden hamileyim. Korkma ama çok ciddiye al.