Aysenur44 Kızlar merhabalar çok fazla kasılmam var 30. Haftaydayım malatyada yaşıyorum depremden sonra oldu zaten bu kadar kasılmam elazığda özel hastane olarak önerebileceğiniz nere var malatyada hiç birşey kalmadı :(((((((
Sevval0308 Aysenur44 canım çok çok geçmiş olsun. Medilineye gelebilirsin güzel ilgileniyorlar. Rabbim şifa versin sağ salim kucağımıza alırız yavrularımızı inşaallah canını sıkma
Aysenur44 Sevval0308 allah razı olsun geldim hayat hastanesinde oldum muayene cok şükür iyiyimiş bebek 🤲