rain26 gerçekten çok iyi söyledin canım 😔 36 haftalıgım bende , inan psikolojim bozuldu sürekli avizeye bakıp duruyorum, sabah televizyonu acıyorum izlemeden duramıyorum görmezden gelemiyorum bir elimde twitter karşımda haberler bütün gün evde her an deprem olacakmış gibi hissediyorum 😔 bazıları kapatıyor izlemiyor etkilenmemek için takdir ediyorum evet ama ben beceremiyorum 😔 hala enkaz altında birilerinin son nefeslerde oldugunu düşünüp düşünüp kafada kuruyorum, gördüğüm canlar sürekli kafamda dönüp duruyor 😥 allahım yardım etsin sürekli dualar ediyorum, elden maddi destek ve dua dısında bısey gelmiyor, giden fenomenleri görüyorum ancak yiyecek giyecek yardımı yapabiliyorlar, kimse enkazdan birilerini çıkaramıyor öyle kolay olmuyor görüyorum çok zor çoook zor, çok ağır bir imtihan ülkemize rabbim imtihanda da yardımcımız olsun 😥