Limonsekeri Buseuraz valla bende burada durayım nst de sancı da çıkıyor 36+2 de nişanda geldi hala açılma 1 cm ilerlemedi 38+3 üz bugün
Buseuraz krdelen41 şeffaf renkli gibiydi doktoruma sordum çok güzel Nisan da gelmiş dedi cumaya kadar doğumun olabilir belki dedi ama çok düzensiz sancjm var
Limonsekeri Buseuraz evet bende artık hareketlere yürüyüşe falan başlayacağım iyice açılmam artsın diye 36 da gelince biraz büyüsün diye çok hareket yapmamıştım