Dmttthemum Biliyorum şuan hiç zamanı değil 😔 ama kızım doğdu doğacak ve ben çok kararsız hem de başkalarının söylediklerinden çok çabuk etkilenen bir tip olduğum için isim bulamadım. Bana yardımcı olur musunuz? İçinde a harfi geçen isim önerisine de açığım.
Dmttthemum Bir de Alyalar nasıl oluyor? Benim 2 tane öğrencim var. Kızlar çok çalışkan fakat ikisi de çok asosyal ve psikolojik sorunlu gibi tesadüf mü bilmiyorum. Sizin tanıdığınız Alyalar nasıl?
Dmttthemum Fulyacoban ben de Fulya ismini çok istemiştim eşime çok farklı ve sosyetik geldi kabul ettiremiyorum😔 o Alya istiyor isminizden memnun musunuz
Fulyacoban Dmttthemum ismimden çok memnunum güzel kokulu sarı bir çiçek anlamını taşıyor birde benim eşimde Asya istedi uyumlu olsun diye ama Alya da güzel bir isim ne yalan söyleyeyim eşine de ki Fulya adında biriyle tanıştım hiç sosyetik değil artı 36 yaşındaymış diye 🥰
Fulyacoban Dmttthemum valla işin zor kuzum o zaman senin içine sinmesi önemli bi yerde o da var adıyla yaşasın güzel kuzu ne kadarlık oldunuz bu arada