nazli_bc1 23 haftalık oldu kaşıntılarım git gide artmaya başladı sadece vajinada değil göbek bacak vs doktora gitmeden ne yapabilirim uyuyamıyorum bazen
snka2021 nazli_bc1 valla ben hamile kalmadan olmuştum doktora gitmeden geçmedi bi fitil verdi iki güne geçti bence boşuna çekme o eziyeti
Busekaradayi travazol krem kullanmıştım tabiki doktoruma sordum onun dışında sıcak suyla devamlı yıkadım camasır degistirdim kuruluk olsun diye bu şekilde hafifledi bende
Gurleremine Doktora görünene kadar elma sirkesini su ile seyreltip taharetlenin durulamadan iyice kurutun rahat ve pamuklu iç çamaşırı kullanın ve ıslak kalmamaya çalışın en kısa sürede düzelecektir. (Doktor tavsiyesidir)
Bsrmkll Bence doktorunuza söyleyin bacak be gobek dıyosınu mantar haricinde baska birsey olabılır gebelık zehırlenmesı vs. Bence doktorunuza danısın hamılelıkte Işac yada tavsıye cok dogru degıl
nazli_bc1 Bsrmkll burdan yola çıkarak bi şey yapmaktan değil de nasıl geçiyor insanlar ne yapmış merak ettim tabiki de doktora görünmek gerek test vs yapar belki başka bir şey der bilmiyorum