Bende de rahatsız edici bir ıslaklık oluyordu amniyon sıvısı mı diye sormuştum doktora
Öyle olsa bu kadar değil çok daha fazla olur fark edersin farkı dedi doktorum
Su gibi bir ıslaklık oluyor akıntı o da
Ama çok çok artarsa yine doktora gitmek lazım ben bu şikayetle gittiğimde doktor bebeğin amniyoj sıvısı da normal demişti bakmıştık çünkü 37. Haftaya girdim hala aynı ıslaklık oluyor su gibi