MelikeBlbl16 Ben de 20.haftaya girdim. Daha yeni yeni hissediyorum hatta cogu zaman gaz sancıısı oluyor
Halimbey Bilinmiyoreeee9292 ilk gebeligimde 19 haftaliktim ilk hissettiğim zaman 😂 daha mercimek olan bie bebegin hareket etmesini hissetmen imkansız canım. Ikinci gebelik daha erken hissediliyor 15 haftaliktim öyle hissettim ama asuri seyrek ilerleyen haftalarda yine adam akıllı hissetmeye başladım
alya00 Bilinmiyoreeee9292 çok erken 9 haftalık. Etrafındakileri dinleme kesinlikle seni korkutmaktan başka bir şey yapmıyorlar. 20. Haftamda hissettim
Sevilay_1 Bilinmiyoreeee9292 ya kim diyor bunları herkes aynı değil o yakınlarınız hangi bölüm mezunu acaba çok biliyorlar ya dikkate almayın lütfen her hamilelik bir değil sizi evham ettiriyorlar başka birşey değil
Yasemin9 Bilinmiyoreeee9292 Bilinmiyoreeee9292 ben 16da hissettim ikiz gebeyim eltim 22de hissetti 13de hissetmek imkansız bişey hissettiğin bağırsak hareketi falandır
Arzuege Bilinmiyoreeee9292 vlla bugn 13 oldk muane oldm hersey yolunda günde bi iki kes cok hafif hıssedıyorm bazı gün hiç hissetmyorm .. 2. Gebeliğim ayırt edebiliyorum ama yinede doktorlara göre bu haftlarda mümkün değil:)
Fulyakrcbn 19.haftada hissetmeye başladım o da gaz mı bebek hareketi mi tam olarak ayırt edemeyerek başladı. Hissetmek için sabırsızlanıyor olabilirsiniz normal olarak ama ilerleyen günlerde hareketleri sizi uykunuzdan bile uyandıracak :)
Meltems53 Bilinmiyoreeee9292 haftanız çok erken şuan hissedemezsiniz ve 9.haftada da hissedemezsiniz böyle birşey imkansız 2-3 gramlık birşey nasıl vursun karnınıza?