nur34_ mervesu12 bence hic bekletme bnde beklettim dun gittim asi olmadigini surekli arayip gelmismi diye ogrenmemi soylediler sansina gelirse olursun gelmese dogumdan sonra olursun dediler eger olucaksan ikinci dozu hic bekletme kuzum
mervesu12 Skn23 evet ilkini 20. haftada oldum ama ikincisini ben tamamen unuttum aile hekimi de aramadı hatırlatmak için haftaya vurulanilir miyim sizce
Hazal44 Bende burda durim ben ne ilkini nede ikincini vurdum unuttum sağlık ocağı da aramadı herkes başka havada orda havalarında geçilmiyor berbat bir yer
mervesu12 nur34_ ya yavrum olayı açık açık söyleyeyim iğne olmaktan korkuyorum eşim kurue bu hafta izin kullanamayacak o yüzden haftaya o izinliyken beni götürse olur mu
mervesu12 nur34_ 28+4 beni ilkinde de aramadılar ama ikincisi için 28. haftada gel dedi ben unuttum uçtu kafamdan bir de eşim bu hafta izin de kullanmadı
nur34_ mervesu12 bnde 29 haftadaym hemsire bukadar niye gece biraktin fln dedi 32 de asilari bitirmis oluyoruz doktorunun kontrlyle 35 haftaya kadar devam ediyor demisti yanlis degilsemm
mervesu12 nur34_ tamam yavrum ben arayayım sağlık ocağını ona göre haftaya gideyim özel hastanede olamaz mıyım peki
nur34_ mervesu12 valla hic bilmiyorum onu amq olsan bile baya bi ucreti cikar bnce saglik ocaginda devlet karsiliyor ztn
Yeniheyecanlar25 Haftaya kadar vakti varmış . Saglık ocagındaki aşıları deprem bölgesine gönderdik dedi ebe . İstersen gel doktoruna yazdır eczaneden al dedi
Sureyya1 Julyyy ilki 20. Haftada 2. 28. Haftada ama ben ilkini 22de vurundum bisey demediler ikincisinide 1 ay sonra vurulcaam asilar toplandi sonra yeni geldi anca
Julyyy Sureyya1 bende şuan 22yi geçtim de sorun olur mu dicektim illa zorunlulu bir haftası var mı diye merak ediyorum bilgim yok idi teşekkür ederim