Kızlar 5 haftalık hamileyim âdetim 7 gün gecikti dün 4 tane idrar testi yaptım ve testlerden biri erken gebelik testiydi. Testlerin hepsi koyu iki çizgi çıktı. Bu sabah pembe hafif kanamam başladı. Yerleşme kanaması olabilir mi? Hamileliği boyunca kanaması olan oldu mu?
Bir de çevremde iki üç kişi âdetim geciktiği için testlerde pozitif çıktığını aslında hamile olmadığımı söylediler ( bna hiç mantıklı gelmese de.) Böyle bişey olabilir mi?