Muhammedamine
[bilinmeyen] çok düzenli bir uyku düzeni olamaz çünkü bunu ancak doğana kadar öğrenebiliyor bu düzeni oturtabiliyor bazen çok hareketli bazende çok sakin oluyorlar senin haftanda en rahat dönemi bu yüzden çok hareketli oluyorlar
ebrarecem
Yaşadığın stres üzüntü de bebeğe geçiyor bizzat yaşadım dediğin gbi olaylı bi günün gecesi hareketleri çok fazlalaştı gayet normal
Muhammedamine
[bilinmeyen] hareketli olması sizi korkutmasın . Belki yediğiniz birşey belkşde stres durumunuz hareketli olmasını sağlamıştır çünkü benim bebeğimde öyle hissettikleri ni zaten bütün doktorlar söylüyor ben üzgün veya stresli olduğumda bebeğimde çok hareketli oluyor çok sakin olduğum dönemde oda öyle oluyor . 30+4 haftalığız bizde 🤗