Merhaba ben 29 haftalık hamileyim 2 hafta önce aynı şikayetle dr gittim aslında telefonla konuştuğumuzda bebğin ağırlığı yapıyor demişti ama kontrolde erken doğum riski gördü. Korkutmak istemem ama şuan raporlu olarak sadece yatıyorum. Kontrole gitmenizde fayda var. Çünkü belli bir aydan sonra hamilelikte herşey olabilir. Ciğer gelişimi için iğne erken doğumu engellemek için ilaç kullanabilrsiniz. Sizlerde bunların hiç olmasını istemem ama kontrol edilmeniz psikolojik olarak bile iyi olmanızı sağlayacaktır.