OndokuzEkim- evet bende çok üzülmüştüm tam dedim artık bebek felan istemiyorum dedim kafamda bitirdim ilişkiye bile bebek için giriyodum piskolojim okadar gitmişti bu ay bırakıp çıkardım aklımdan akışına bıraktım ve üç kere test yaptım pozitifi gördüm çok şükür tam aklındam çıkmışken mucizem geldi adetime 3 gün var inşallah sağlıklı gebeliktir bir kimyasal geçirdim gerçekten çok zor