Vuslat123 Kizlar 37 haftamdayim herhangi bi kasilma sancı hissetmiyorum ara ara kasiliyo tabi ama rahatsızlık duyduğum bı durum yok yarın nst em var gitmesem mi diye düşünüyorum sancı hissetmeyip nst si sancılı çıkan varmi
Limonsekeri Vuslat123 benim 36 dan beri öyle oluyor doktor yatış veriyor imza atıp çıkıyorum açıklık 1-1,5 cm ilerlemedi çünkü
Vuslat123 Defnesa kendimde bi sancı hissetmiyorum geçen hafta gittiğimde de doktorum hiç sancı yok şuan doğmaya niyeti yok demişti dedim bu hafta da bı değişiklik yok gitmesemmi diye dusundum