mhmtsmy Deprem bölgesindeyim çok etkilendim,Panikatak gibi oldum her artçıda fenalaşıyorum.dideral kullan dedi dr ,depremden Önceki akşam ilişki olmuştu eğer o ilişki ile hamile isem diye korkuyorum kullanmaya.birşey olur mu
hsns mhmtsmy yani canım deprem bölgesindesin ve gerçekten bunu mu düşünüyorsun. Yanlış anlaşılmamak için kelimelerimi seçerek yazıyorum, seni rahatlatıcaksa ilacı kullan tabiki eğer olacağı varsa Allah her şekilde er yada geç nasip eder
Efnanefnan mhmtsmy diderali 1 senedir kullanıyorum doktor verdiyse bildiği vardır neticede doktor uygun görmüş
mhmtsmy hsns kardeşim Allah kimseye vermesin ama eğer hamileysem diye bir can taşıyorsam diye de insan korkuyor iki arada bir derede kaldım.Allah kimseye yaşatmasın depremi
KayraKuzusu Ben antidepresan kullanırken hamile kaldım korkma bir şey olmaz stres daha cok etkiliyor içki rahatlayasın,bizlerde buralarda cok üzüldük perişan olduk sizler adına rabbim koruyor merak etme
srny mhmtsmy bu kadar kısa sürede hamilelik olmaz olsa bile kullandığın ilacın bebeğe bi zararı olmaz daha ortada ne kese ne bebek vardır