Zypgri 2023te doğum yapan yada 2022nin sonlarında doğum yapn ve 3 aylık sigortasını yatırıp doğum parası alan varmı aldıysanız ne kadar veriyorlar 🦋🦋🌸🌸
Pentate Zypgri ben 2021 de 4500 aldım 3-4 aylık ödenmişliğim vardı o zamandan beri de devam ediyorum ödemeye simdi önümüzdeki ay tekrar doğumun var yazarım aldığım tutarı😂
Milosee Zypgri Mart’ta bitiyor benim izin günüm o zaman yaticak bakalım ne kadar yatacak sabredersen benle birlikte söylerim sana da inşallah 🌹
Zypgri Efruze14 bende valla ya ona göre yatıracağım doğum fiyatları çok artmış bir faydası olsun hiç olmazsa
Zypgri Fatos1102 çalışıyordum ama riskli gebeliğim beni çok zorluyor sigortamı kendim ödeyerek yatırmaya devam edeceğim 3 ay daha eğer verecekleri ücrete değecekse
Pentate Zypgri onun bir hesaplaması var googlede doğum ücreti hesaplama diyince tablo cıkıyor şuan dışarıdan ödeme 3 bini falan buluyor
Birglbiray Yanlış bi hesaplama yoksa eğer gördüğüm kadarıyla 23 bin civarı bi para yatacakmış burada bir arkadaş hesaplamıştı ne kadar yatacağını