Mesmerize Foxda şimdi dinledim kimsezin kalan depremden kurtulan bebekler için koruyucu ailelere verilecekmis bende başvurdum inşallah umut oluruz durumumuz var çok şükür iki evladım var 3 olur ben rkmeyersem ekmek et yersem et yer benimle
Mom_89 Mesmerize bende çok istiyorum eşimde olsak mi diye düşünüyor ama dogumuma 1 ay kaldı korkuyor eşimde.
Gulak Mesmerize bakanlik aciklama yapti psiko tedavi gorulmeyene kadar verilmiyor koruyucu ailelere suan oyle bisi gundem de yok dediler
1Gunes Mesmerize kuzum öncelik yaşayan akrabalara verildi duruma göre sonrasında koruyucu aile bakilicak
Mesmerize Mom_89 zor bir karar .biz hiç düşünmeden eşim yolda, dedigim an daha basvuralim bile demeden o dedi başvur hemen diye .
Mesmerize Gulak şimdi dinledim haberde verilecek mis .bakanlık demiş Ankara’da ya bebekler gösterilerine dediler.
Hallerimvarbenim Gulak Verilmeye başlandı kuzum bebekler Ankara’da. Koruyucu ailelere teslim edildi bir kısmı aileler ile birlikte doktor kontrolüne götürüldüler
Hallerimvarbenim Mesmerize Bende çok istiyorum aslında eşimde çok vicdanıdır depremzedeler için elinden geleni yapıyor da ama korucu aile konusunda emin olamadı. 38 haftalık hamileyim çok şükür imkanımız da var emen bir bebeğe korucuyu aile olursak hem emziririm de diye düşündüm ama eşim daha realist düşünüyor. Hamile olmasam yada çocuğum büyük olsa hiç düşünmezdik. Rabbim inşallah kalbi psikolojisi güzel insanlara denk getiriri yavrucakları 🙏🏻
iremcannn1907 Hallerimvarbenim öyle birşey asla yok. 1 yıl şartı var. Anne baba akrabaların yaşıyor ve çocuğu bulabilme ihtimaline karşın 365 gün beklenecek. Süre bitiminde koruyucu aile olarak alabilecekseniz. O da uygun şartları taşıyorsanız. Mantıklı düşünün bi. Ekmek değil bu al bunu diye saatler içerisinde bebek verilir mi? Bir kere kime verildiği araştırılmadan verilir mi hiç? Yapmayın gözünüzü seveyim emin olmadan bilgi kirliliği yapmayın. Ankara’ya götürülen 16 bebek şuan hastanede sonrasında aileler hala çıkmadıysa yurda götürülecek.
Hallerimvarbenim tubiii11 Evet canım çok fazla bebek ve çocuk olduğu için kurumlarda yer olmadığı in çevre illere veya koruyucu ailelere dağıtılıyorlar geçici olarak şimdilik ama bu süreçte bebekler güvendeyken resmî işlemleri yapılıp yakınları araştırılacak kimlik bilgileri tespit edilecek vs.
Bedihauslu Mesmerize bende başvuru yaptım e devletten hatta bakanlığı arayıp onlarda dedim hem hamileyim emziren de bilirim küçük çocuk olursa diye bilgilerimi aldılar bakalım kismet
minik_koala_ve_annesi Lyamayy bir fikrim yok ama oraya gondereceklerini sanmiyorum cunku ailelere verilince bir sure sonra denetlenmek amacli eve geliniyor cocugun yasadigi ortama bakiliyor konuya komsuya soruluyor canim
CmreKsidar Mesmerize bende istiyorum ama 2 ay sonra doğumum var ben doğurduğumda ona kim bakacak bana bile bakacak kimse yok o yüzden napsam bilemiyorum birde erken doğum riskim var her an herşey olabilir o yüzden bilemiyorum.
minik_koala_ve_annesi CmreKsidar bende bu ikilemde kaldim 4 aylik bebegim var alsam ikisk zor olur mu diye cunku dis surecimiz vs baslayacak esim cok sukur yari yardimci ama gunduz yok cok kararsiz kaldim aslinda cokta istiyorum galiba birde 30 yasdan kucuklere vermiyorlarmis ben 28 yasindayim😏