Bussseee canım öncelikle hayırlı olsun hamilesin evet dedikleri doğru boş ve dış gebelik olabiliyor ama bu sende olcak diye bişe yok eğer boş yada dış gebelik için endişe ediyorsan dr na progesteron hormonuna bakmasını söyle eğer 10 ve üstü çıkarsa iç ve sağlıklı gebelik oluyo zaten direk kan takibini bıraktryo Dr ben geçen hafta beta 150 ile öğrendim Dr direk dıs gebelikmi diye progesteron hormonmz var ona baktı ona göre sevinelim dedi çok şükür 25 çıktı iç gebelik sağlıklı dedi betayi takip etmeye gerek yok dedi bugün de kesemizi karından net bı şekilde gördük 4+4 üz rabbim hakknda hayrlisini versin saglkla kucağına almayı nasip etsin🙏🤗