2019 Ağustos tarihinde kızımı doğurmuştum. 4 Şubat 2023 de de oğlumu kucağıma aldım. İlki normal doğumdu. Bu hamileliğimin başından beri doktorum çok kolay doğum yapacağımı söylüyordu. Pırt diye doğurursun diyordu 😅. 39. Haftada doktorum çatı muayenesi yaptı 3-4 cm’lik açıklık var dedi biraz da müdahale etti. Sen bugün yarın doğurursun dedi. Bu arada benim hiç sancım yoktu nst de de çıkmıyordu. O gün benim nişanım geldi ama 2-3 gün boyunca elime sürekli parça parça nişan geldi. El ayası büyüklüğünde olanlar vardı . 4 Şubat günü saat 05:30 da belime hafif hafif sancıların vurduğunu hissettim. Dakika tutup düzenli mi diye bakmak için 06:10 a kadar bekledim. Beş dakikada bir düzenli sancı olduğunu görünce doktorumu aradım. Doktorum panik yapma ama çok da oyalanmadan hastaneye geç dedi. Abdest aldım giyindim. Eşimle çıktık. 5 dakika sonra hastanedeydim. Ebe açıklığıma baktı 6 cm dedi. Doktorum geleyim mi diye sordu ebeye. Ebe biraz daha vakit var dedi. Epidural takalım dedim. Senin epidurallik bir durumun yok dedi ebe. İlk doğumum epiduralliydi. Suyunu patlatırsak doğurursun ama bekle de artık yeni ebe gelsin 1 saat önce gelsen ben seni şimdiye doğurturdum dedi . Neyse o arada 5 dakikada bir sancılar gelmeye devam ediyor çok dayanılmayacak sancılar değildi. Sancı geldikçe eşimden destek aldım sonra yeni ebe geldi o çatala aldı suyumu patlattı o ara doktorum geldi. Ebeme bi kaç talimat verdi. Ben tekrar içeri gidecek miyim dedim. Duruma göre bakacağız deyip gülüştüler. Ikınma hissin gelince söyle dediler. Ikınma hissim geldi bir kaç dakikaya ama bebeğim biraz iri bir bebek olduğu için ıkınma evresi biraz uzun sürdü. Doktorum kafasını görüyorum saçlarını görüyorum. Bebek kendini çok güzel itiyor sakın bırakma dedi. Ikınmaların arasında da ayaklarımı bırakıp biraz dinlendim. Epiduralsiz doğum eğiduralliye göre bana daha zor geldi. Ikınmaların birinin nihayetinde artık ıkınma dur dediler. Sonra bebeğim doğdu hemen kucağıma verdiler. İlk çatala çıkışım ve dikiş dahil herşeyin bitmesi yarım saat falan sürdü. 08:43 de bebeğim doğdu. Doktorum estetik vajinal dikiş attı. Sana artık kimse iki çocuk doğurmuş diyemez dedi 😀 bu da benim doğum hikayem Allah herkese sağlıkla bebeğini kucağına almayı nasip etsin.