AFAD ahbap gibi yerlere zaten çok büyük yardımlar yapıldı mesela şöyle söyleyeyim köyler var hiç yardım gitmeyen ilçeler var yardim tirlarinin giremediği bölgeler var dolandırıcı çok ama arkadaşlar güvenilir tanıdıklarınız ihtiyaç sahipleri olduğu sürece ibana para yollayabilirsiniz ekmek fırınları açık alacak para yok tanıdıklarımizida düşünmek zorundayız elimizden gelen yardımı zaten yapıyoruz bazen bazı şeyler yaşanmadan anlaşılmıyor çocuklara durum anlatilamiyor açlıktan soğuktan halsiz düşmüş durumdalar yiğenim 4 yaşında ve eve gidelim diye agliyormuş bilincinde değil yaşamayan anlayamaz herkes imkanı kadar yardımcı olmakla mükellef bu bizim boynumuzun borcu vatandaşlık gorevimiz …