Kızlar herkese selam..
Bu postu açıp açmamak arasında çok kaldım insanlar bu haldeyken ama ilk gebeliğim ve hic bir tecrübem bilgim yok sormak durumundayım..
29+1 bugün
Geçen hafta gittiğimde 10 gün sonra kontrol randevuna geldiğin de nst girersin demişti çünkü 19. Haftadan beri rahimde yumusama var fitil kullanıyorum günde 3 kere ve haftada 2 kere de iğne oldum 19. ve 20. Haftalarda şu an sadece fitille devam ediyoruz.
Biz rahmi destekliyoruz ama nst bakalım yine de dedi yarın öğlen muayne öncesi nst giricem.
Kaç dk sürüyor nasıl oluyor öncesin de ne yapmam gerekiyor?