Mom_89 Zeynepelizan canim bende de 20. Haftalarda geldi şuan 32. Haftadayim çok geliyor. Hele bu üzüntüden mıdır nedir bilmiyorum iki üç gündür aşırı geliyor. Bende korkmuştum ilk ama doktoruma sordum normal gelebilir dedi
esmaa_umitt Benim de 18-19 haftada gelmeye başladı şuan 23 haftalık ara ara çamaşırımın ıslandığını görüyorum o yüzden göğüs pedi koymaya başladım