Beriiil ayseaktan_00 ilk gebelikte kızım çok mayışıktı doğru düzgün hisetmiyordum bile ama tabi hareketi vardi 20 haftada kıpırtı tarzı hisettim ikinci bebek 15 haftalıken hisetim