Seda06891 10 haftalık hamileyim 2 gündür Lekelenmem var doktora gittim bebeğin iyi dedi progestan verdi idrarımda enfeksiyon var dedi ilaç verdi ama çok korkuyorum Yaşayan oldumu lütfen yardımcı olur musunuz
[silindi] Seda06891 sakin olun, burdaki çoğu gebe yaşadı bunu. Ben de yaşadım progrestan ile direk kesildi.