Yagmur0256 Kızlar bugün için devlet hastanesine randevu aldım şeker yüklemesi yaptırmak istiyorum desem hemen bugün yaparlar mı aç karına mi gitsem?
Muhammedamine Yagmur0256 zaten aç karna yapılıyor bu test . Ben özel hastanede yaptırdım 30 tl verdim devleti hiç çekemezdim çok uygun bir test zaten
Burcinkmslgl Yagmur0256 Benim aç karına olmuştu devlet hastanesinde yaptırdım 75 gr şeker yüklemesi oldu 3 kere kan verdim 3 saat sonunda birşeyler yedim
Cansuercan Yagmur0256 yapiyolar gidip doktora gorundum testi ysptirmak istiyorum dedim hemen gittim ysptirdim
Sevgik Yagmur0256 aç karnına gitmeniz gerekiyor su dahi içmeyin diğer türlü boşa gitmiş olursunuz 😊 ben su içmiştim bi sonraki gün yapmışlardı 🙄
Yagmur0256 Muhammedamine Hayır yani hemen bugün yaparlar mı ona göre aç veya tok gidecem demek istedim
Brlgry Yagmur0256 bende aç karna gittim başka bir hastaneye ilk defa ve şeker yüklemesi için geldim dedim yaptılar devlette hemen