İnanamıyorum bunları yazdığıma herkes gibi bende dört gözle o günü bekliyordum acaba nasıl gelir diye merak ediyordum herşey istediğimden de güzel geçti
Bol bol dua edin anneler gerçekten istediğinizde kabul oluyor neyse uzatmadan anlatıyım
4 şubat gündüz hafif sancılarım vardı kontol günümdü çok az nst de çıktı ama açıklığa falan bakmadı doktor eve geldim doğuracağımı sanmıyordum daha :) 39+2
Sonra sancılar gün boyu kendini hissettirdi ama bende yoğundum yorgunluğa bağladım gece yattım saat 1:30 da tuvalete kalktım ama çok ağrılı bi kalkıştı sonra geri yatamadım baktım sürekli sancı geliyor hemen sayaca baktım 7-8 bazen 10 oluyordu sonra sıklaştı 5-6 da doktorumla konuştum oda biraz sıklaşsın hastaneye gel dedi henüz nişan ve su gelmemişti bi saat sonra tekrar tuvalete gittim nişan geldi tabi bu süreçte afedersiniz 4kez büyük tuvalete çıktım sonra midem bulandı iki kez kustum sonra çıktık yola ben sanıyorum iki cm falandır açılma geri gönderirler sonra 7-8 cm açıklık var dedi ebe ben şok
On beş dk sonra suyumu falan patlattı zaten sonra direk doğumhaneye aldı 3 kez ıkındım sonra doktorum geldi 3 kez de öyle ıkındım sonra doğdu miniğim çok korkulu bi süreçti benim için niye korkuyorum bilmiyordum ama çok korktum her aşamasında ama su gibi aktı doktorlar ebeler çok şanslısın deyip durdu bana yaşarken zor gelmişti ama zorluğu sadece ilk kez yaşamamdan ve ne olacağını bilemememle kaynaklı yoksa o acıda geçiyor ben hemen toparlandım aynı gün ayaktaydım biraz dikişlerim var ağrı yaptı ilk gün sonra düzeldi şuan 5. Günüm her işimi kendim hallediyorum ve ben bunu çok kilo almamaya ve pilatese bağlıyorum son iki hafta düzenli yürüyüş her akşam squat yaptım bunlar sayesinde belki sancılı süreci bi saatte atlattım benek doğdu ben hala inanamıyordum allah herkese istediği gibi bi doğum nasip etsin herşey hamilelerin gönlüne göre olsun inşallah ❤️