Dilara43 sezeryan doğum istiyorsanız bakılmıyor bazen ama normal doğum için bakılıyor 37. Haftamdayım öyle korktuğum gibi olmadı hep yorumları okur korkardım ama hiç öyle anlattıkları gibi olmadı sen rahat olursan acı da olmuyor sancı da bu yüzden korkmanın bi anlamı yok sakin ol zamana bırak herkesin aynı olmuyor gelip geçici bi durum sakıncalı olsa yapılmaz öyle bi muayene