Kizlar şuan 36. Haftamdayim iki bacagimda da örümcek ağı gibi kılcal varisler oluştu ve bir tanesi gündüz ışığında bildiğiniz kocaman bir morluk gibi görünüyor damarlar gittikçe belirginlesmeye ve ağrı acı yapmaya başladı yataktan kalkınca sanki kan orda toplanıyor gebelik sonrası bunlar geçer mi varis çorabı giyiyorum başka neler yapabilirim çok psikolojimi bozuyor bu durun hem görsel hem sağlık açısından acaba gebelik sonrası gerileme olur mu ?