Sağolun arkadaşlar ilk depremde evdeydik,ikincide arabada. Şükür eşim kızım ben kurtulduk. Evimiz sağlam bir defa girdim kısa bir süre. Sadece eşyalar dökülmüş. Camiide geçirdik geceyi. Eşim izin aldı bizi eskişehir e getirdi. O arama kurtarmaya katılmak için dönecek. Onun taburu ıslahiyede şu anda onlara katılacak biz bir süre eskişehirde kalacağız.