aysima-nursima doktorunuz kim, devlette mi takiplisiniz. Söylemedi mi doktor??
bugün özel lokman hekim hastanesine gittim, yalvar yakar zar zor alabildim randevu 20.haftadayım 2 hafta sonraya alabildim. Kendi doktorum özel bir polikliniğe yönlendirdi orası da mesafe uzak gitmek istemedim. Özellerde bile yer yok düşünün.
Bi dünya da para verdim.. Devlette bulamazsınız zaten.