eminergunn benim düzenli ayda bir oluyordu adetlerim onla ilgisi olduğunu zannetmiyorum dün gittim 3kere nst çektiler bebeğin kalp atımlarında düşüş var dediler iki güne bir nst cumartesiye kadar bebek gelmezse yatışını yaparız dediler senle günümüz aynı diye söylüyorum