Esrasarica merhaba, bende Canan hanıma gidiyorum. Kendisinden çok memnunum. Hiç bir detayı atlamıyor, kafamdaki soru işaretlerini beni rahatlatarak gideriyor. Evet hastanenin ücreti maalesef çevreye göre fazla. Fakat Canan hanımı bırakamıyorum 😅 Enerjisi pozitifliği bana iyi geliyor. 33. Haftamdayım başından beri onunlayım. Umarım doğumum da rahatlıkla geçer 🫶🏻