Esra12 canim cok gecmis olsun ben de 27 haftaligim benimde sag bobregimde genisleme ve tas vardi bn ikisinin de agrisina dayanamadim stent taktilar bobregime ameliyat okdum simdi cok sukur iyim dogumda alicaklar icerdeki teli biraz zorlugu var tabi ama sen sukret senin tas yok ikisinin agrisi cok kotu hem az kalmis senin bnmde az kalsaydi bi islem yapilmayacakti ama ben dyanamadim agriya cok fenaydim