Merhaba kızlar, yumurtlama günüm gectikten 1 gece sonra ilişki oldu. Suan reglim 2 gun gecmis durumda normalde günü gününe regl olan birisiyim. Hamile kalma olasiligim var mıdır? Yoksa stresten mi regl olamiyorum. Test aldim ama Yarin aksam üstü yapmayı dusunuyorum. Umitlenmek istemiyorum ama Yorumlarinizi merak ediyorum.🤲🏻