Crnn_1 Bu olaylar aşırı strese soktu günlerdir ülkece geçmiş olsun 🙏🏻 bunun üstüne birde ne zaman gelecek acaba stresim var sizin ne durumda bebekler az kalan var mı ? Şuan normal gözüküyor doğum ve korkuyorum
BBuseY Crnn_1 evet herkesi üzdü ülkece zaten üzgünüz 😐 bizde yarından itibaren 38 olcaz normal doğuma doğru ilerliyoruz bugün NST den geldik sancı hiç bişey yok .Önemli olan stres yapmamak akışına bırakmak . Bu esnadada doğumu kolaylaştıracak hareketler yapmak . 🤗
Oznr01 Crnn_1 aynı sekilde bizde stres içerisindeyiz. 38+4 normal doğum olarak ilerliyoruz. Ne zaman gelecek diye sabırsızlanıyorum. Rabbim herkese kolaylık versin 🤲
civcivim0 Crnn_1 Allah bütün depremzedelerin yardımcısı olsun çok üzücü durumlar malesef.. Biz de 38+0 olduk. Hala kanala girmedi bebeğim. Suyu fazla ve iri bebek. O yüzden doğum şekli de henüz belli değil. Beklemedeyiz bakalım. Ne zaman nasipse o zaman gelsin sağlıkla gelsin hepsi.