Bukethydr 1melek_annesii 2 haftalık gebeyim tüp bebek yaptırdık bazen pembemsi bazen kahverengi az az lavaboya gidip sildikçe geliyor 2 kere de kan olarak az geldi doktorumla görüşüyorum normal yerleşme kanaması diyor senin ki nasıl çok mu az mı kaç haftalık gebesin
1melek_annesii TatyanaG bende ilk gebeligimde görmedim az once kahverengi şeklinde bir iki damla gördüm
1melek_annesii Bukethydr bende 3+ 4 günlük gebeyim daha dün öğrendim gebe olduğumu ikinci gebeligim iki damla kahverengi şeklinde
Bukethydr 1melek_annesii normal canım benim üç gün oldu ama gene de doktoruna söylemeyi ihmal etme Allah hayırlısıyla sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin inşallah
Umut- 5+2 de olmuştu iki gün sürdü dün tekrar oldu 9+2 hemen gittim normal dedi devamı gelemdigi sürece