eeeqq 39+6 haftalığım ,2 haftador akıntılar başlamıştı ana beyaz be kokusuz,2 gündürde su gibi gelmeye başladı renksiz ve elofmanıma kadar ıslatıyor.suyum fazlaydı acaba fazla suyumu atıyor bilginiz var mı? eczaneden test alıcam ama duramadım :)
elifiii eeeqq eşofmanınız da ıslanıyorsa su olma ihtimali yüksek zaten 40 olmuşsunuz hastaneye gitseniz daha iyi değil mi?
eeeqq @elifiii daha dün akşam üstü gittim doktora sormayı unuttum o da sadece nst ye baktı🤦♀️ dün öğlen gibi başladı
eeeqq elifiii sancım çıkmadı 25 lerdeydi.açılmaya bakmadı.ultrasona göre muhtemel doğum tarihi yarın.zaten gelmezse en son c.tesi doğumu başlatıcak
elifiii eeeqq Allah yardımcın olsun canım o zaman. Ama suyunsa ihmal etme, amniyon sıvısı biraz vitamin gibi kokuyor akıntıdan farklı olur. Eczaneden testi alıp emin olursun en azından.. Sağlıklı doğumlar dilerim.