Hepimizin ülkece başı sağolsun. Çok zor zamanlardan ve şartlardan geçiyoruz. Ölenlere rahmet kalanlara sabır diliyorum ☹️ sorum şu: okullara milli yasımızdan dolayı ara verildi malum. Normal şartlarda çalışabilir raporu alacak olanlar zaten okullar yok diye almayacak mı? Yoksa 32. Hafta tarihimize göre gidip çalışabilir raporu alacak mıyız ?