Greeneyes1997 26 haftalık doğum oluyor diye herkes o haftada doğurunca yaşama şansı %100 olmuyor malesef, doğum süresi neden 40 hafta ozaman bu şekilde çıkışmanıza gerek yok insanlara, evet yaşam sınırında şuan ama daha erken, tedirgin olmakta gayet haklı. Bütün bebişler zamanında sağlıkla gelsin.