Kızlar 2-3 gündür bel kuyruk kemiğimden yukarıya dogru iki omuz aramdaki kemiğim aşırı agrıyor ne yaptıysam gecmiyor dayanılcak gbi degil hic arasız agrıyor acaba dogumla alakalı bir durum mu arada cocugun hareketlerinden mi bilmem kasıklarıma cok baskı yapıyor ve sancım oluyor ince ince böyle adet sancısı gibi yaşayan varmı