Hilal2 ben yaptırdım canım doktor kendi doltorum kadar ilgili gelmedi bana aceleci bir tavrı vardı o da sanırım uzun bir işlem olacağından kaynaklı ama yinede iyi yaptı işini bize zaten bilgi vermiyor arada bir paravan var sekreterine anlatıyor bebeğin durumunu sekreter not alıyor eşimde sekreterle aynı yerde tv den izledi bebeği daha sonra bebeğin pozisyonu uygun olmadığı için yarım saat yürütüp meyve suyu içirip tekrar çağırdı göremediği yerleri görmek için sonra yüzünü görmek istedi dudaklar damak vs için ama bizim inatçı beymiz biraz zorladı onda mesela güzel baya uğraştı hemde fotoğraf vermek için ama ne çare fotoğrafımız olmadı detaylıda yüzü kapalıydı😄genel olarak kısaca böyle özetleyebilirim yüzyılda tek doktor çekiyor zaten detaylıyı adı murattı soy adını unuttum ben yaptırdığımda 900 liraydı